Sonia Rykiel.



Sonia Rykiel's autumn/winter collection 2008.

Jag tycker så himla mycket om Sonia Rykiels senaste visning!
Kläderna är färgglada, roliga och busiga och det bästa av allt är de leende modellerna!
Man kan ju inte bli annat än glad! Och lurvjackan till vänster är ju nåt utav de smaskigaste jag sett! Tänk att krypa in i den innan man ger sig ut i höstkylan. Dock är det inget för mig så länge det är äkta päls. Jag kör fuskpäls.
I senaste Elle finns ett reportage om Natalie Rykiel, Sonias dotter, och hennes hem. Verkligen helt fantastiskt!
Det ligger mitt i Paris men är ändå som en liten oas, en liten landsbygd gömt bakom och emellan andra hus.
Ett utav de vackraste och mest personliga hem jag sett.
Familjen Rykiel verkar ha en otroligt personlig smak som faller mig i smaken mycket bra..
Kanske vill dom adoptera en 21-åring?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0