Morgondravel.

Goder Morgon Bloggen!
Har sitter jag tidigt som attan och filosoferar. Jag kan helt enkelt sova.
Plus att jag är morgonmänniska, tycker det är underbart att starta dagen tidigt. Så jag har inget emot att lämna den goa (men nu efter natten lite uttjatade :) ) sängen.

Idag ska jag ta mammaexpressen till Göteborg. Det blir besök på IKEA först och sedan ska jag gå på stan heeela dagen. Min garderob behöver verkligen uppdateras. Och som bonus blir det säkert några stopp på härliga fik med mammsen.
Vi gillar att fika! Klockan tio kommer hon och hämtar mig, så jag har lite tid på mig att förbereda mig för långa shoppingdagen.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0